Zasady zwrotu towaru

1. Prawo odstąpienia od umowy

Klient ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni kalendarzowych bez podania przyczyny.

Termin ten liczy się od dnia otrzymania przesyłki przez Klienta.

2. Warunki zwrotu

Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, powinien być kompletny, czysty i posiadać oryginalne metki oraz opakowanie (jeśli dotyczy).

Zwrot nie dotyczy produktów wykonanych na indywidualne zamówienie lub dostosowanych do potrzeb Klienta.

3. Procedura zwrotu

Aby dokonać zwrotu, Klient powinien wysłać wiadomość e-mail na adres: biuro@ideafashion.pl  z informacją o odstąpieniu od umowy lub wypełnić formularz zwrotu (dołączony do przesyłki lub dostępny na stronie sklepu).

Towar należy odesłać na adres:

IDEA FASHION ANGELIKA PILARSKA

ul. Wiejska 41a

41-216 Sosnowiec

z dopiskiem „Zwrot”.

4. Koszty zwrotu

Koszty odesłania towaru ponosi Klient.

Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.

5. Zwrot należności

Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwracanego produktu, sklep dokona zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni roboczych na konto wskazane przez Klienta.

Zwrot obejmuje cenę produktu oraz koszty wysyłki (do wysokości najtańszej oferowanej opcji dostawy).

6. Wymiana towaru

W przypadku chęci wymiany produktu na inny rozmiar lub model prosimy o kontakt mailowy. Wymiana jest możliwa w zależności od dostępności towaru.

Zasady reklamacji

1. Prawo do reklamacji

Klient ma prawo złożyć reklamację w przypadku, gdy zakupiony produkt posiada wady fizyczne lub prawne.

Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.

2. Zgłoszenie reklamacji

Reklamację można zgłosić drogą mailową na adres: reklamacje@ideafashion.pl wpisując w tytule wiadomości „Reklamacja – [numer zamówienia]”.

W zgłoszeniu należy podać:

imię i nazwisko Klienta,

numer zamówienia,

opis wady lub niezgodności towaru z umową,

zdjęcia przedstawiające wadę (jeśli to możliwe),

preferowany sposób rozwiązania reklamacji (wymiana, naprawa, zwrot pieniędzy).

3. Odesłanie towaru

Reklamowany produkt należy odesłać na adres:

IDEA FASHION ANGELIKA PILARSKA

ul. Wiejska 41a, 41-216 Sosnowiec, 

z dopiskiem „Reklamacja”.

Towar powinien być odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem w trakcie transportu.

4. Rozpatrzenie reklamacji

Sklep rozpatruje reklamację w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.

Klient zostanie poinformowany o wyniku rozpatrzenia reklamacji drogą mailową.

W przypadku uznania reklamacji, sklep pokrywa koszty przesyłki i zgodnie z wyborem Klienta dokonuje naprawy, wymiany produktu lub zwrotu środków.

5. Reklamacje dotyczące uszkodzeń w transporcie

W przypadku otrzymania przesyłki uszkodzonej, Klient powinien sporządzić protokół szkody w obecności kuriera oraz skontaktować się ze sklepem w celu dalszego postępowania.

6. Odrzucenie reklamacji

Reklamacja może zostać odrzucona, jeśli wada powstała z winy Klienta (np. poprzez niewłaściwe użytkowanie, pranie niezgodne z zaleceniami producenta itp.).

Ładowanie...